قيمت لوله پروفيل و نحوه توليد آن

قيمت لوله پروفيل,خريد لوله گالوانيزه ساب,لوله مبلي بهنيا

قيمت لوله پروفيل و نحوه توليد آن

قيمت لوله پروفيل

در اين مقاله قصد داريم تا درباره لوله و پروفيل صحبت كنيم و به معنا و كاربرد آن ها بپردازيم تا براي شما كاربران گرامي راهنمايي در زمان خريد باشد. شما همچنين مي توانيد با مراجعه به سايت بهنيا قيمت انواع لوله، همچنين قيمت لوله پروفيل را بررسي كنيد و بعد براي خريد اقدام نماييد.

 

مفهوم لوله

همانطور كه در مقاله هاي پيشين ( انواع بهترين لوله گالوانيزه) گفتيم، لوله يك استوانه ي توخالي است با دو سطح مقطح دايره اي كه دو سر آن باز است. لوله هاي درز جوش با توجه به ويژگي هايي كه دارند در گروه هاي مختلف تقسيم بندي مي شوند. ابعاد، جنس، نحوه توليد و.. عواملي هستند كه در اين تقسيم بندي تاثير دارند. البته يك تقسيم بندي رايج به اين صورت است: لوله هاي سياه، لوله هاي صنعتي و لوله حفاري.

 

مفهوم پروفيل

اگر بخواهيم پروفيل را از نظر لغوي بررسي كنيم يعني ثابت بودن مقطع در يك طول مشخص. پروفيل ها به دو دسته ي پروفيل باز و بسته تقسيم مي شوند.  شما مي توانيد با مراجعه به سايت ما اطلاعات بيشتر در زمينه تقسيم بندي و انواع لوله پروفيل و لوله مبلي بهنيا را مطالعه كنيد.

 

كاربرد

يك مورد از كاربرد اصلي پروفيل ها، ساختن در و پنجره هاي آهني است. در واقع از پروفيل براي ساخت پنجره و چهارچوب آن استفاده مي شود.

يكي از انواع پروفيل ها، پروفيل هاي مربع و مستطيل با مقطع كوچك هستند كه كاربرد آن ها استفاده در ساخت در و پنجره، نرده كشي، نرده هاي فلزي كنار راه پله ها و.. است.

پروفيل هاي ستوني، كه همان پروفيل هاي مربع و مستطيل هستند در ابعاد بزرگ تر، در ساخت ستون و اسكلت فلزي ساختمان ها استفاده مي شوند. استفاده در ساخت شاسي تريلر ها و نفت كش ها نيز جزو كاربرد هاي اين نوع پروفيل است.

نوع ديگر پروفيل، پروفيل هاي قوطي مربع هستند كه در ساخت پايه ميز و صندلي و همچنين در صنعت خودروسازي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

نحوه توليد

پروفيل و قوطي هاي ساختماني به دو روش مستقيم و غير مستقيم توليد مي شوند كه هر كدام از اين روش ها مزيا و معايبي به دنبال دارد.  روش توليد مستقيم به اين صورت است كه نوار از ميان قالب هاي بالا و پايين و همچنين در كنار هرزگرد ها كه طراح آن ها را با انجام يك سري از محاسبات طراحي كرده است، شكل مي گيرد. در نهايت بعد از اينكه دو لبه ورق با جوش هاي فركانسي جوش خوردند، به صورت كامل در قسمت سايزينگ، نوار شكل مي گيرد. پروفيلي كه به اين صورت يعني با اعمال نيرو و حرارت جوش توليد شود، به طور كامل مستقيم نيست و با انجام يك سري كار هاي ديگر اصلاح مي شود.

در روش غير مستقيم همان مراحل قبلي به علاوه يكي از روش هاي خم انجام مي شود و لوله توليد مي شود، سپس بعد از اينكه دو لبه به هم جوش خورد، در قسمت سايزينگ و به وسيله ي فشار هاي بالايي و پاييني و جانبي، اين لوله به شكل هاي مختلفي تبديل مي شود. اين نكته قابل ذكر است كه لوله در قسمت سايزينگ به صورت كامل تر و به شكل يك محصول نهايي در مي آيد و بعد از اينكه برش خورد، بسته بندي مي شود.

 خريد لوله گالوانيزه ساب

اگر شما قصد خريد لوله داريد مي توانيد با مراجعه به سايت benia.co اطلاعات بيشتري درباره لوله هاي متنوع و همچنين قيمت آن ها مشاهده كنيد. براي مثال ما قيمت لوله پروفيل، لوله مبلي و همچنين ليست قيمت خريد لوله گالوانيزه ساب را با بهترين كفيت براي شما ارائه كرده ايم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد